#Kesyttämätön

Etsimme ja löysimme yhdessä Kalevala Korun suuren tarinan. Kiteytimme tarinan uudeksi lupaukseksi ja markkinointiviestinnän konseptiksi. Autamme kertomaan tarinaa, kaikissa kanavissa, jokaisessa kohtaamisessa. Viemme sen luihin ja ytimiin.

Lue lisää

Reima Kidventure

Lue lisää

Lue lisää

Jäärähuolto

LUE LISÄÄ

#Joulurauhaa

HOK-Elannon toimintaan kuuluu olennaisena osana yritysvastuullisuus ja aktiivinen toimiminen paikallisella tasolla asiakasomistajiensa hyväksi. 110-juhlavuoden kynnyksellä HOK-Elanto halusi tarinallistaa vastuullisuutensa näkyvästi. Ratkaisuksi haluttiin mieluummin konkreettinen, puheenaihetta tarjoava teko kuin mainontaa.

LUE LISÄÄ

Lähde omiesi matkaan

Nelonen Media on televisionut kaudesta 2013 lähtien jääkiekon sm-liigan, eli Liigan, jokaisen ottelun. Odotuksista huolimatta Ruudun katsojamäärät jääneet liian pieniksi. Sama trendi oli näkynyt myös halleissa: mediassa puhuttiin yleisöpaosta ja koko Liigan kriisistä. Tästä huolimatta Nelonen Media oli asettanut kovat tavoitteet tilaajamäärien kasvulle.

LUE LISÄÄ

S-market

S-market halusi kirkastaa markkinointiviestinnän konseptiaan ja tarinallistaa oman erottavan tekijänsä, asiakasomistajuuden, kilpailuedukseen. Halusimme viedä sen ihon alle ja luoda arkipäiväisen marketin ja asiakkaidensa välille vahvan tunnesiteen. Syntyi konsepti ”S-market – Sinun” ja sen tarinallistamisen aloittanut ensimmäinen kampanja, ”Paulin tarina”.

LUE LISÄÄ

Naruskan Pissapoika

Lasol on ylivertainen tuulilasinpesuneste suomalaisiin olosuhteisiin, sillä se ei suostu jäätymään talven pakkasissa. Tämä on hyvin tiedossa autoilijoiden varttuneemmalla sukupolvella, mutta 25-44 v. autoilijoilla ei ole mitään suhdetta Lasolin tarinaan.

LUE LISÄÄ