#Kesyttämätön

Etsimme ja löysimme yhdessä Kalevala Korun suuren tarinan. Kiteytimme tarinan uudeksi lupaukseksi ja markkinointiviestinnän konseptiksi. Autamme kertomaan tarinaa, kaikissa kanavissa, jokaisessa kohtaamisessa. Viemme sen luihin ja ytimiin.

Lue lisää

#Joulurauhaa

Helsingin alueen osuuskauppa HOK-Elanto täyttää tänä vuonna 110 vuotta. Asiakkaittensa omistamana Osuuskauppana sen toimintaan kuuluu olennaisena osana yritysvastuullisuus ja aktiivinen toimiminen paikallisella tasolla asiakasomistajiensa hyväksi. HOK-Elanto halusi tarinallistaa vastuullisuutensa näkyväksi teoksi ja puheenaiheeksi juhlavuoden kynnyksellä. Tähän haluttiin mieluummin konkreettinen teko kuin mainontaa.

LUE LISÄÄ

Lähde omiesi matkaan

Nelonen Media on televisionut kaudesta 2013 lähtien jääkiekon sm-liigan, eli Liigan, jokaisen ottelun. Odotuksista huolimatta Ruudun katsojamäärät jääneet liian pieniksi. Sama trendi oli näkynyt myös halleissa: mediassa puhuttiin yleisöpaosta ja koko Liigan kriisistä. Tästä huolimatta Nelonen Media oli asettanut kovat tavoitteet tilaajamäärien kasvulle.

LUE LISÄÄ

S-market

S-market halusi kirkastaa markkinointiviestinnän konseptiaan ja tarinallistaa oman erottavan tekijänsä, asiakasomistajuuden, kilpailuedukseen. Halusimme viedä sen ihon alle ja luoda arkipäiväisen marketin ja asiakkaidensa välille vahvan tunnesiteen. Syntyi konsepti ”S-market – Sinun” ja sen tarinallistamisen aloittanut ensimmäinen kampanja, ”Paulin tarina”.

LUE LISÄÄ

Naruskan Pissapoika

Lasol on ylivertainen tuulilasinpesuneste suomalaisiin olosuhteisiin, sillä se ei suostu jäätymään talven pakkasissa. Tämä on hyvin tiedossa autoilijoiden varttuneemmalla sukupolvella, mutta 25-44 v. autoilijoilla ei ole mitään suhdetta Lasolin tarinaan.

LUE LISÄÄ

Oodi äideille

Oodi äideille on osa Lääkärikeskus Aavan uutta mainonnan konseptia. Sen keskiössä on lämpö, välittäminen ja kokonaisvaltainen huolenpito. Monikanavainen konsepti jalkautuu kuluvan vuoden aikana niin television, verkkoon, printtiin kuin ulkomainontaan.

LUE LISÄÄ

GT Musiikkiluvat

Loimme GT Musiikkiluville svengaavan ilmeen, jonka värit, typografia ja kuvatyyli ammentavat Blue Note Recordsin levynkansien maailmasta.

LUE LISÄÄ

Early Bird

Koska lehtien kotiinjakelu vähenee, Sanoma päätti Baronan avustuksella siirtyä Hesareiden kalliista ja kankeasta päivittäisjakelusta moderniin joukkoistettuun jakamiseen. Ivalon rooli oli brändätä palvelu houkuttelevaksi niin vanhoille kuin uusillekin jakelijoille, sidosryhmille sekä lehden tilaajille.

LUE LISÄÄ

Perho Liiketalousopisto

Ravintolakoulu Perho, Helmi Liiketalousopisto ja Haaga-Perho yhdistyivät Perho Liiketalousopistoksi. Uusi oppilaitos halusi itselleen uskottavan ja positiivisesti erottuvan ilmeen ja lupauksen. Otimme lähtökohdaksi opiskelijan näkökulman: millaisessa koulussa opiskelija haluaisi opiskella? Miten opiskelija haluaisi itseään puhuteltavan?

LUE LISÄÄ

Toivo

”Toivo” on Väestöliiton Lapsettomuusklinikoiden brändiuudistuksen lanseeraamiseen suunniteltu sosiaalisen median teko, joka suunniteltiin leviämään ihmiseltä toiselle. Sitä tuettiin maksetulla verkkomainoskampanjalla.

 

LUE LISÄÄ

Ajattele pienesti

S-Business -brändi otti rohkean askeleen maksukortista kohti Suomen suurinta yritysten etuohjelmaa. Se on pieni suuri apu yritysten arjen kulujen hallintaan tarjoten etuja ja alennuksia S-ryhmän kaikista toimipisteistä kaikkialla Suomessa. Syntyi “Ajattele pienesti” konsepti, joka parodioi vuosituhannen alkupuolen yritysgurujen mantroja “isosti ajattelemisesta”, ja palauttaa meidät oivallukseen, että pienyrittäjälle suuret tavoitteet ovat usein paljon vaikeampi saavuttaa, kuin tässä ja nyt tarjolla olevat pienet voitot.

LUE LISÄÄ

Tom of Finland

Helsinki-Filmi tarvitsi nopealla aikataululla kepeän ja näyttävän verkkosivuston elokuvatuotannon kodiksi. Sivuston tarkoitus oli ensisijaisesti toimia näyteikkunana mahdollisille sponsoreille ja medialle.

LUE LISÄÄ

M2

Y-Asunnot tarvitsivat uuden brändi-identiteetin ja lanseerauksen. Brändi suunniteltiin kokonaisuudessaan: nimi, logo, visuaalinen ilme ja tone-of voice, brand behaviour. Syntyi M2 – Kaupungin reiluimmat neliöt.

LUE LISÄÄ

Design from Finland

Suomalainen design, suunnittelu ja muotoilu, ovat yksi kansallisista ylpeyden aiheistamme – eikä suotta. Design From Finland –merkki lanseerattiin vuonna 2011 tarpeesta tehdä muotoilu suomalaisten yritysten menestystekijänä näkyväksi. Merkki viestii kuluttajille Suomessa ja ulkomailla suomalaisesta korkealuokkaisesta osaamisesta, ja sen tunnettuutta halutaan edelleen nostaa.

LUE LISÄÄ

Unelmien mahdollistaja

Barona loi Unelmien Mahdollistaja -sponsorointiohjelman nuorille nouseville urheilijakyvyille. Ohjelma symboloi urapolkuja, joita Barona voi tarjota Baronalla töissä oleville. Loimme ohjelmalle brändin, lupauksen, visuaalisuuden ja tavan puhua ja suunnittelimme hankkeen kodin, näyttävän nettisivuston jolla Unelmien Mahdollistaja -tiimin jäsenet pitävät omia blogejaan ja Barona tarjoaa omaa työelämään liittyvää sisältöään siinä sivussa.

LUE LISÄÄ