STRATEGIA/EMOTARINA™

Strategia synnyttää yritykselle kaupallisen oivalluksen, joka mahdollistaa kasvun. Tarinoitamme strategian emotarinaksi. Emotarina vie strategian luihin ja ytimiin ja tekee yrityksestä ainutlaatuisen. Emotarina toimii pohjana kaikelle muulle tekemiselle: siitä muodostuu johtamisen työkalu kaikkiin niihin kohtaamisiin, jolloin yritys toimii ihmisten kanssa. Siitä johdetaan markkinointiviestinnän konsepti kuin henkilöstökokemus.

EMOTARINA | BRÄNDISTRATEGIA | INSIGHTIT | TRENDIT | POSITIOINTI

Emotarina™

Vahva emotarina auttoi Kalevalaa uudistumaan

Kalevala Koru löysi itsensä tilanteesta, jossa se oli menettänyt täysin sille elintärkeän nuorten naisten kohderyhmän. Myynti oli laskenut vuosi toisensa perään. 80-juhlavuotensa kynnyksellä se aloitti brändiuudistuksen Ivalo Creative Agencyn kanssa. Yhteinen strategiatyö synnytti vahvan emotarinan, jonka pohjalta Kalevala Koru uudisti markkinointiviestinnän konseptin, design strategian, viestintästrategian ja kanavastrategian, sekä ulotti sen myös oman yrityskulttuurinsa muotoiluun. Brändiuudistuksen lanseeraus palkittiin vuoden parhaana verkkokampanjana, some-kampanjana, integroituna kampanjana sekä filminä. Lisäksi se raivasi tiensä maailmalla sekä Golden Drumin että New York Advertising Awards -kilpailujen finalisteihin.
Tutustu lanseerauskampanjaanKatso manifestin muotoon kiteytetty emotarina
Emotarina™

Emotarina Silmäaseman brändiuudistuksen pohjalla

Silmäasema halusi uudistaa brändinsä juuri ennen listautumistaan pörssiin. Tavoitteena oli irrottaa sen brändi optisen alan hintavetoisesta kilpailusta ja alkaa kommunikoida lisäarvoa, jota se tuotti asiakkailleen tarjoomallaan. Silmäaseman emotarinasta muotoutui sen asiakkaiden tarina: Elämä on näkemisen arvoinen. Silmäasema auttaa asiakkaitaan kaikissa silmäterveyden kysymyksissä lapsuuden ensimmäisistä laseista aina vanhuuden kaihileikkauksiin asti. Brändiuudistus ulottui markkinointiviestinnän konseptista asiantuntijapalveluiden muotoiluun, myymälä designiin ja digitaalisten palveluiden suunnitteluun.
Emotarina markkinointiviestinnässä ›