Loading cart contents...
View Cart Checkout
Cart subtotal:

Isover ja Ivalo

Ivalolla oli suuri kunnia olla mukana luomassa bränditarinaa ja markkinointiviestintää ISOVER-eristebrändille. Projekti aloitettiin valamalla viestilliset perustukset kuntoon. Syntyi tuotteen ytimestä kumpuava lupaus siitä, kuinka Lämpö löytyy pintaa syvemmältä. Ja sehän se on lopulta tärkeintä. Se mitä on pinnan alla. Ajatuksesta muotoitiin brändifilmi, joka oli samalla kunnianosoitus kaikille rakennusalan ammattilaisille. Myös he joutuvat arjessaan kohtaamaan pintaan keskittyvää arvostelua. Moni ei näe kovan kuoren alle – sitä mikä on tärkeintä.

Brändivideo

Hurttia tuotedraamaa

Osa rakentajista yhdistää lasivilloihin epäsuotuisia ominaisuuksia. Kuten kutinan ja pölinän. Vaikka ominaisuudet ovat pitkälti vanhojen lasivillatuotteiden aikaansaamia, on mielikuva silti sitkeässä. Uusi ISOVER PREMIUM 33 oli tuote, joka palauttaisi kunnian lasivilloille.

Koska tuote oli kunnossa, päätimme tehdä sen ominaisuuksista mainonnan päätähtiä. Käänsimme mainehaitat voimavaraksi ja lopulta hurtin tuotedraaman polttoaineena.

Yhdessä asiakkaan ja Nørr3:n kanssa löysimme keinot, joilla viesti tavoitti tehokkaasti halutun kohderyhmän.

More work