Talenom on pörssilistattu tilitoimistojättiläinen, jonka pörssiarvo on 9 kertaistunut viimeisen kolmen vuoden aikana. Kasvustrategian keskiössä ovat olleet pienet ja keskisuuret yritykset, joiden avulla se on onnistunut rakentamaan itselleen markkinajohtajuuden. Emotarina kiteytyy lupaukseen: Yrittämisen iloa.
Ivalon avulla Talenom on tehnyt pesäeroa kilpailijoihinsa. Se keskittyy markkinoinnissaan kertomaan tarinoita itsensä sijaan asiakkaistaan.
Yrittämisestä ja sen iloista ja suruista. Talenom on uskaltanut mennä vastustamattomasti ihon alle ja tehnyt itsestään läheisimmän kumppanin yrittäjälle.
Brändiuudistuksessa kuivakka tilitoimisto muuttui ilmeeltään ja puhetavaltaan helposti lähestyttäväksi, kannustavaksi ja iloiseksi, jopa B2C:mäiseksi. Palkitut, brändimielikuvaa rakentavat kampanjat, ovat keskittyneet yrittäjän päivän ympärille ja kertovat tarinoita yrittäjistä.
Myynnin kasvu yrittäjänpäivä- kampanjan aikana
Pörssiarvon kehitys yhteistyön aikana
Katselukertaa pelkästään Facebookissa
Ansaitun meidan arvo
Aika vietetty brändin parissa pelkästään sosiaalisessa mediassa kampanja-aikana
Kampanjan ROI
Talenom julkaisi lastenkasvatusoppaan, joka neuvoi vanhempia kuinka kasvattaa lapsestaan menestysyrittäjä.