Tuhannet vaasalaiset allekirjoittivat aloitteen alle viikossa ja pian sen jälkeen kampanja sai koko Suomen huomion. Siitä kirjoitettiin tai puhuttiin yli 30 mediassa, esimerkiksi Uutisvuodossa, NRJ:n ja Novan aamuohjelmissa ja Ilta-Sanomissa.
Myös somessa julkaistut videot osuivat ja upposivat. Filmejä katsottiin yhteensä yli sata tuhatta kertaa, ja esimerkiksi erään filmin klikki-% oli huimat 5,8 % (sis. klikit Vaasan sivulle, tykkäykset, kommentit ja jaot. Pelkkä CTR:n osuus oli 1,57 %).
Aloitteen valtavan menestymisen kunniaksi Vaasa järjesti kaupunkilaisille myös torijuhlat, jossa tarjoiltiin luonnollisesti vaasalaista perinneherkkua tillimakaronia.
Mikä tärkeintä: kampanja onnistui tavoitteessaan tuoda Vaasaa ja vaasalaisia vetovoimatekijöitä suomalaisten tietoisuuteen. Tavalla, jonka vain Vaasa voisi tehdä.