Tutkimusten mukaan brändin osuus ostopäätöksissä on jopa 80%. Lähes pelkästään taktista mainontaa ja sen optimointia painottanut aikakausi on jäämässä historiaan markkinoijien keskittyessä erottuvan brändin rakentamiseen.
Brändi on tunnetta, jota luodaan tarinalla. Vahva emootio saa maksamaan samasta hyödykkeestä enemmän ja tuo asiakkaan ostoksille yhä uudelleen ja uudelleen. Tutkimukset osoittavat, että tunteisiin vetoava markkinointi tuo yritykselle myyntiä enemmän kuin kampanjavetoinen mainonta lyhyellä ja pitkällä aikavälillä. Orgaanisten Google-hakujen määrä on paras ennuste yrityksen myynnin kasvulle 3-6 kk kuluttua.
Brändi, joka liikuttaa ihmisten tunteita tarkoittaa yritykselle myyntiä. Emootion rakentamiseen vahvaa tarinankerrontaa aiheista, jotka ovat ihmisille merkityksellisiä. Ennen kaikkea se vaatii poikkeuksellista ihmistuntemista: kohderyhmän ja heidän elämänsä ymmärtämistä.
IVALO Creative on brändinrakennuksen erikoisosaaja. Yhdistämme emootioon vetoavan brändimarkkinoinnin myyntiin ohjaavaan kohdennettuun digimarkkinointiin. Emme rakenna vain bränditarinoita, vaan tarinabrändejä. Sellaisia, jotka hiipivät luihin ja ytimiin ja muuttuvat mitattavaksi myynniksi.